Wednesday, April 14, 2010

Salam Perkenalan dari Balqis Nurbatrisyia

Assalamualaikum kawan-kawan..

Salam perkenalan...
Alhamdulillah, Balqis rasa bersyukur kerana selamat dilahirkan ke dunia fana ini oleh ibu yang amat Balqis kasihi. Balqis cepat-cepat buat blog sebab nak kongsi cerita Blaqis dengan kawan-kawan. Balqis pun nak tips dari kawan-kawan untuk jadi anak cerdik, pandai serta solehah...Amiinnnn...

Biodata Balqis

Nama : Balqis Nur Batrisyia
Nama Bapa : Mohd Hasrizal bin Hamar
Nama Ibu : Nurzalina binti Harun
D.O.B : 10 April 2010 (cantikkan tarikh lahir saya..pandai papa dengan ibu bajet tarikh hehehehe)
Perkara pertama yang saya belajar bila keluar dari perut ibu :
Menangis (saya mempunyai paru-paru dan jantung yang kuat ye tawan2, Alhamdullillah. Walaupun beberapa hari sebelum lahir Uncle Doc bagitau ibu dan papa jantung Akish lemah)
Panggilan kepada Ibu saya: Ibu
Panggilan kepada Bapa saya : Papa
Perkara pertama yang saya akan buat: Saya akan bina blogspot saya sendiri...Cik Eja akan menjadi P.A saya...
Impian saya : Ingin menjadi anak solehah pada ibu dan papa

Saya rasa besh sangat bila ber'kepam' dengan ibu dan tengok muka papa


Balqis nanti jadi model Cik Eja dengan atuk sebab diorang suka tangkap gambar

Masa ni ramai yang datang...tapi Balqis tak larat buka mata..kekenyangan lepas nenen

Comelkan bile saya tidur...

Masa ni Balqis tidur lena lepas nenen lagi....

Nanti Balqis nak request lagi kat Ibu dan papa snap gambar Balqis banyak2... Nanti Balqis minta tolong pada Cik Eja update crite lagik...

No comments:

Post a Comment